» Для населення » Подання звернень

Абонентська служба

     На підприємстві працює абонентський  відділ. Споживачі мають можливість отримати оперативну інформацію за багатоканальним телефоном 77-17-36:

  • про стан розрахунків за постачання теплової енергії;
  • про порядок укладання договорів на реструктуризацію заборгованості;
  • про припинення теплопостачання з причин проведення планових і аварійно-ремонтних роботах і очікувані терміни їх закінчення;
  • про порядок укладання договорів про надання населенню послуг теплопостачання;
  • про встановлені тарифи;
  • про перелік документів, необхідних для внесення змін по особовому рахунку;
  • подати заявку на виклик представника для визначення якості послуг в квартирі;
  • інші питання стосовно послуг з теплопостачання.

Споживачі мають можливість особисто звернутися до абонентської служби за адресою вул. Іллінська, буд.2.

Прийом споживачів здійснюється з 8.00 до 17.00 у робочі дні, обідня перерва з 13.00.до 14.00.

 abon.kspu@gmail.com

   Зворотній зв’язок